نوشته شده توسط : آقای موسوی

چراغ باغ سنگی از نوع سنگ در باغها و ویلا سازی و بالای سردر وردی  در استفاده میشود .استفاده از آن در محوطه ویلا و باغ جلوه خاصی برای روشن کردن و نور پر دازی محوطه استفاده میشود.خرید بدون واسطه .خرید از شما کیفیت کالا از ما(09125401629*09212136238شماره تلکرام)



:: برچسب‌ها: چراغ باغ سنگی ( چراغ سنگی ) ,
:: بازدید از این مطلب : 1703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آقای موسوی

بهترین تولید کننده جای ایفون سنگی با سنگهای تراورتن در ابعادهای مختلف با طرحهای جدید.خرید شما بدون واسطه با قیمت مناسب .جای ایفون سنگی به نمای ساختمان شما جلوه خاصی  میدهد.فروش درسراسر کشور .خرید از شما کیفیت کالا از ما(09125401629*09212136238شماره تلکرام)



:: برچسب‌ها: جای آیفون سنگی (ایفون سنگ ) ,
:: بازدید از این مطلب : 4319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آقای موسوی
 

سنگ مرمر نوعی سنگ آهک است که به رنگ‏های گوناگون یافت می‏شود. مرمر سفید از زمان‏های گذشته در ساختمان سازی کاربرد داشته است. مصری‏ها و یونانی‏ها از این سنگ برای ساختن معابد خود استفاده می‏کردند. این سنگ در برابر گرما، سرما و باران مقاوم است.

آیا می‏دانید سنگ مرمر چگونه به وجود می‏آید؟

وقتی سنگ آهک در اعماق زمین به مدت طولانی تحت حرارت و فشار زیاد قرار می‏گیرد، دگرگون شده، به سنگ مرمر تبدیل می‏شود. ماده اصلی سازنده سنگ مرمر، کربنات کلسیم است. برخی از انواع سنگ مرمر دارای 99 درصد کربنات کلسیم‏اند. وجود املاح آلومینیم و منیزیم در سنگ مرمر باعث تنوع رنگ در آن می‏شود. مرمر خالص کاملاً سفید رنگ است.

برای تهیه سنگ مرمر، ابتدا صخره‏های مرمری را توسط ماشین آلات مخصوص به قطعات بزرگ تقسیم می‏کنند. سپس این قطعات را به کارگاه‏های مخصوص برش سنگ منتقل می‏کنند و آنها را در اندازه‏های دلخواه و مناسب برش می‏دهند. پس از برش، سنگ مرمر را با دستگاه‏های مخصوص صیقل می‏دهند تا سطحی صاف و هموار پیدا کنند. به این ترتیب سنگ مرمر، آماده استفاده می‏شود. ایتالیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ مرمر در جهان است. مرغوب‏ترین سنگ‏های مرمر جهان نیز در همین کشور تولید می‏شوند.

سنگ مرمر به خاطر زیبایی خاصی که دارد همواره در مجسمه‏سازی، کارهای ساختمانی و تزیینی مورد استفاده قرار گرفته است. هنرمندان برجسته‏ای چون «میکل آنژ» و «لئوناردو داوینچی» در بسیاری از آثار خود از سنگ مرمر استفاده کرده‏اند.(09125401629*09212136238شماره تلکرام)



:: موضوعات مرتبط: نرده سنگی , ,
:: برچسب‌ها: سنگ مرمر-نرده سنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 1381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آقای موسوی

- تعریف:

تراورتن  سنگ آهکی است که در اثر فعالیت چشمه های آب گرم تشکیل می شود . بطور کلی در طی فرآیند تشکیل ذخایر تراورتن، آبهای گرم از بین طبقات سنگ های کربناتی به ویژه سنگ آهک عبور می کنند و به دلیل اسیدی بودن، کربنات کلسیم موجود در این سنگ ها را حل کرده و به صورت محلول کربناتی و بی کربناتی با خود به سطح زمین منتقل می کنند .

در سطح زمین به دلیل افت فشار، کاهش حرارت آزاد شدن دی اکسیدکربن و همچنین تبخیر، بلورهای کلسیت تشکیل شده و به صورت لایه های نازکی برروی یکدیگر رسوب می کنند . پایداری شرایط ذکر شده و تداوم تشکیل لایه های کلسیتی، باعث به وجودآمدن لایه های یکنواختی از کربنات کلسیم متخلخل ( تراورتن ) می گردد که ضخامت آنهااز چند سانتی متر تا چند متر متغیر است و معمولا با شیبی ملایم بر روی لایه های سنگی قدیمی تر قرار می گیرند .

تغییرشرایط رسوب گذاری می تواند باعث وقفه ای در تشکل این لایه ها گردد که حاصل آن به وجودآمدن یک سطح جدایش بین لایه های متوالی سنگ تراورتن می باشد .  ضخامت کلی لایه های تراورتن معمولا از چند متر تاچند ده متر متفاوت است . وجود حباب

های هوا و همچنین نا خالصی های آهن دو ظرفیتی، آهن سه ظرفیتی، منگنز، سیلیس، مواد آلی و غیره باعث ایجاد تنوع رنگی قابل ملاحظه ای درذخایر تراورتن به رنگ های سفید، شیری، کرم تا بژ، صورتی،   قهوه ای، طلائی، زرد، لیموئی، قرمز و سبز می توانندتشکیل شوند .  

علاوه بر تنوع رنگی که باعث ایجاد زیبایی خاصی در این نوع ها می شود٬ این نوع سنگ را می توان از دو جهت مختلف برش داد . در صورتی که این نوع سنگ در جهت عمود برلایه بندی آن برده شود (Veincut )، لایه های مختلف آن در سطح پلاک بریده شده نمایان خواهند شد که توازی ٬ تنوع رنگی و تغییرات ضخامت لایه های رنگی در هنگام نصب باعث ایجاد هماهنگی خاصی در نمای ساختمان می شود.اما اگر تراورتن به موازات لایه ها بریده شود  (fleuricut) یا (crosscut) منظره ای با اشکال و دوایر متحد المرکز به وجود می آید .

حفرات سنگ تراورتن معمولا به وسیله مخلوطی از سیمان سفید و میل ٬ ترکیبات اپوکسی رنگی یا رزین های پلی استر پر می شوند و یا به صورت پر نشده مورد استفاده  قرار می گیرند . علاوه بر این از این سنگ ها به صورت ساب خورده (polished) ٬بدون ساب (unpolished) ٬ خشن شده (Honed) ٬ قدیمی شده (antique ) و غیره استفاده می شود .

به دلیلآن که ذخایر تراورتن اصولا ذخایری جواب و متعلق به عصر حاضر هستند٬ معمولافاقد چین خوردگی هستند و یا به ندرت چین های بسیار ملایمی در آنها دیده می شود . به همین علت میزان خردشدگی و پیچیدگی لایه های سنگی ذخایر تراورتن بسیارکم از

ذخایر مرمریت٬ سنگ چینی٬سنگ لوح٬ ماسه سنگ و یا حتی سنگ آهک است .

بنابراین میزان کوپ دهی و پلاک دهی این نوع سنگ بسیار بهتر از سنگ های ذکر شده می باشد و پلاکها و اسلب های این نوع سنگ با ضخامت ها و ابعاد متفاوت به راحتی قابل استحصال است. از تراورتن بطور معمول برای کفپوش٬ پوشش دیوار٬ آب چکان و اطراف شومینه استفاده می شود . ذخایر بزرگ تراورتن بیشتر در کشور های ایتالیا٬ ایران٬ ترکیه آمریکا و مکزیک وجود دارد .

 

2-تعریف تراورتن ازدیدگاه انجمن استاندارد ایتالیا مستقر در میلان:

تراورتن یک سنگ آهکی رسوبی ودر واقع کلسیت متخلخل یا سلولی لا یه ای و تا حدودی بلورین با منشاشیمیایی است که ساختار اسفنجی دارد که بصورت شیمیایی ته نشین میگردد و برای کارهای تزئینی و ساختمانی مورد استفاده قرار  می گیرد.

3- ﮊنز و شرایط تشکیل تراورتن ها :  

تراورتن زمانی تشکیل می شود که بی کربنات کلسیم در آب چشمه گاز دی اکسید کربن ٬ آب کربنات کلسیم تجزیه شود . پدیده ها فیزیکی شیمیایی یا تبخیری نقش بیشتری دارد و تراورتن چشمه ای را بوجود آورده است . گردش آب  باعث می شودCo2 با آبهای جوی از درون شکستگی ها و درزها سطح زیرین زمین راه یابد و سنگهای آهکی مسیر خود را حل و بصورت چشمه های آهکسازی

در سطح زمین (بیرون) رسوب دهد :

 CaCo3+Co2        Ca(Hco3)2                                      

و تراورتن از ته نشست در محلول های عموما داغ چشمه های کربناتی معمولا در کف حوضچه های کم عمق تشکیل می شود و می توان گفت تراورتن معمولا حاصل رسوب مواد آهکی در آب راکد است .

4-دلایل مصارف تراورتن ها بعنوان سنگ ساختمانی :

-      مقاومت قابل قبول

-      برش و صیقل پذیری ایده آل

-      شرایط استخراج ایده آل بدلیل اینکه اغلب با لایه بندی افقی شیب کم و در نقاط کم ارتفاع و قابل دستیابی تکمیل می گردند .

-      عدم وجود ساختارهای تکتو نیکی بر روی ذخایر تراورتن ها به دلیل جوان بودن ( کواترنر ) بعد از فازهای کوهزایی مختلف زمین شناسی یافته اند

    زیبایی ظاهر

-      وجود تخخل جهت چسبیدن به ملات

-      ارزانی نسبت به سایر سنگها .

5-تشکیل تراورتن ها رنگی :

چشمه های آهک ساز٬ در راستای گسل ها از آبهای جوی و ماگمائی تغذیه می کنند .

آبهای جوی با نفوذ در اعماق زمین ضمن گرم  شدن و همراه شدن با گازهایی چون So2+ Co2 و عناصری مانند Mg, Fe  و غیره به طبقات بالایی زمین رانده می شوند ٬ در مسیر راه غلظت کربنات کلسیم بالا رفته ٬ در نهایت در سطح زمین همزمان با افت درجه حرارت و فشار و ترخیص گازهای اضافی و تغییرات ph   زمینه تشکیل تراورتن را بوجود می آورند .

 بی کربنات کلسیم به کربنات کلسیم تبدیل و رسوبگذاری می شود . تغییر رﮊیم آبدهی که احتمالا فصلی است باعث تغییر میزان مواد رنگی مانند Al , Mg  و غیره می گردد و لایه های متعدد با رنگهای مختلف را تشکیل می دهد .

 در خصوص درجه حرارت عناصر همراه گازهای موجود دراینگونه چشمه های معمولی آهکساز و پی جریان آب ٬ باید بررسی های مستمر در ساعات مخالف شب و روز و اوقات مختلف سال نیاز است تا نتیجه گیری دقیقتری از مقایسه اطلاعات آماری میسر باشد .



:: موضوعات مرتبط: نرده سنگی , ,
:: برچسب‌ها: تراورتن چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 1191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آقای موسوی

بهترین عرضه کننده روشویی سنگی در سنگهای مرمریت  از قبیل دهبید و نمین  و ارسین  و چینی  و مرمر  سبز وسفید  و پرتقالی  به مشتریان  عزیز عرضه میکنم ما توانستیم با روشویی چینی و داخلی رقابت کنیم  و از سنگهای طبیعت خدا دادیی بهترین استفاده را  کنیم و به بازار عرضه کنیم .( در ابعادهای مختلف وطرحهای جدید(09125401629*09212136238شماره تلکرام))



:: موضوعات مرتبط: نرده سنگی , ,
:: برچسب‌ها: روشویی سنگی در سنگهای مرمریت از قبیل دهبید و نمین وارسین وچینی ومرمر سبز وسفید وپرتقالی ,
:: بازدید از این مطلب : 1659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آقای موسوی

عرضه کنند شمش سنگ خام با سنگهای تراورتن  عباس آباد .حاجی آباد .دربخاریی.اتشگوه .در ابعادهای کوچک و بزرگ .شما می توانید برای  ابزارهای ساختمان خود از ما شمشهای  خام بدون ابزار خرید کنید و  ابزارهای ساختمان خود را  به دلخواه خود و طرح خودتان ابزار بزنید  . ما می توانیم در کمترین وقت برای شما  برش کنیم و برای شما ارسال کنیم

 

 

شما می توانید سنگها خام را در سر ساختمان خودتون ابزار بزنید بهترین سنگهای خام را می توانید خرید کنید و بهترین ابزار را در سر ساختمان خودتان اجرا کنید زیر نظر خودتان ابزار ساختمان خودتان اجرا شود.با کیفیت عالی(09125401629*09212136238شماره تلکرام)



:: موضوعات مرتبط: نرده سنگی , ,
:: برچسب‌ها: عرضه کنند شمش سنگ خام با سنگهای تراورتن عباس آباد , حاجی آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 2134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آقای موسوی

 

 

نصب نرده سنگی و صراحی سنگی یکی از شغل های ارزشمند و کمیاب در ایران به شمار میرود، حرفه نصب نرده سنگی زیر شاخه حرفه سنگتراشی(حجاری) میباشد،اما به دلیل کم شدن افراد سنگتراش امروزه نصب این نوع از نرده ها توسط نماکاران و سنگ چسبانان زیادی انجام میشود، متاسفانه عدم آشنایی این نوع افراد به نصب صحیح نرده سنگی،باعث شده خیلیها  بر این باور باشند که نرده سنگی محکم نیست و بعد از مدتی نرده ها ول میکنند و لق میشوند، به همین خاطر و به دلیل کنار گذاشتن این باور غلط در میان مردم و همچنین به دلیل خطر احتمالی صغوط که ممکن است به دلیل عدم نصب صحیح جان مردم را تحدید کند، شمارا با نصب صحیح نرده سنگی آشنا میکنیم.:

1-اول از همه تست کنید و مطمئن شوید که محل نصب نرده پوک نباشد و درست وحسابی شیره چسبان شده باشد.

2-محل مورد نظر را تقسیم بندی کنید و علامت بزنید، فاصله بین نرده ها باید به اندازه عرض نرده باشد، مثلا اگر عرض نرده سنگی شما 12سانت است باید فاصله بین نرده ها 12سانت باشد که البته این فاصله فقط برای نصب نرده بالکن و تراس هست، در مورد نصب نرده در راه پله باید روی هر پله 1عدد نرده نصب کرد،

3-محل علامت گذاری شده را با دریل سوراخ کنید، همچنین وسط نرده ها علامت زده و آنها راهم نیز سوراخ کنید،

4-محل سوراخ شده روی زمین را با مینی فرز کمی زخمی کنید و خط بی یندازید، به طوری که صیغل سنگ از بین برود.

5-مفتول یا همان میلگرد را به صورت تکه های 20سانتی برش داده و کنار هر سوراخ یک عدد بگذارید، برای سوراخ کردن از مته بلند استفاده کنید و شابلون دریل را روی 11سانت تنظیم کنید، چون باید 10سانت از مفتول توی زمین و 10سانت دیگر توی نرده برود.

6-نرده ها را تا جای ممکن قبل از نصب از نظر ارتفاع یکدست کنید، زیرا در برش کارخانه ممکن از تعدادی از نرده ها چند میل کوچکتر یا بزرگتر باشند، این امر باعث میشود هنگام نصب درپوش یا همان سنگ روی نرده ها به مشکل برنخورید و تمامی نرده ها به سنگ رو تخت بچسبند،

7- یک نرده در سمت چپ و یک نرده را در سمت راست بچسبانید و تراز کنید، البته نیازی به تراز دقیق نیست، همینکه توی چشم صاف به نظر برسد کافیست.

8-برای شروع نصب باید حتما 2نفر باشید.نخ ریسمان را به نرده چپ و راست محکم ببندید، سپس چسب سنگ را درست کنید و سریع 1نفر مقداری چسب توی سوراخ ریخته سپس میلگرد را وارد سوراخ کنید و کمی چسب روی مفتول و دور مفتول بریزید، سپس نفر دوم نرده را به روی سوراخ گذاشته و نصبت به ریسمان تنظیم کنید،طریقه درست کردن چسب سنگ به روی قوطی آن نوشته شده، اگر در فصل گرم سال هستید خشک کن چسب را کمتر بزنید و سعی کنید برای تعداد کمتری چسب آماده کنید، چون گرما باعث خشک شدن سریع چسب میشود.

9-بعد از نصب نرده ها و تنظیم کردن فاصله آنها کمی صبر کنید تا خوب خشک شوند، سپس درپوش را برای امتحان بروی نرده بگذارید و مطمئن شوید که تخت به همه نرده ها چسبیده است، چون هرچقدر هم که نرده ها را یکدست کرده باشید ممکن است به دلیل بالا و پایین بودن زیر کار ارتفاع نرده ها کم و زیاد شود که در این صورت باید با سنگ فرز آرام روی سر نرده را سابیده تا با دیگر نرده ها یکی شود، در واقع بهتر است قبل از چسباندن نرده ها را به صورت خشکه روی محل مورد نظر قرار دهید و با استفاده از ریسمان به روی سر،آنهایی که بلندتر هستند را با فرز کوتاه کنید.

10-بعد از مطمئن شدن از یکدست بودن نرده ها، درپوش را به روی نرده ها بچسبانید و بگذارید که خشک شوند، سپس از روی سر نرده ها را پیچ کنید تا سنگ رو برای همیشه به نرده چسبیده باشند، همچنین میتوانید از روی سر درپوش و نرده را سوراخ کنید و با چسب و میلگرد آن را محکم کنید و جای سوراخ را رزین کنید تا میلگرد کار شده روی سر پیدا نباشد و زیبایی کار از بین نرود.

 

 

تمامی 10مورد بالا را اگر رعایت کنید مطمئن باشید که تا شما عمر دارید این نرده ها از جای خود تکان نمیخورند، در مورد روش نصب نرده سنگی در راه پله در آینده صحبت خواهم کرد، ما را دنبال کنید و به دوستان خود معرفی کنید، نرده سنگی و نرده صراحی سنگی ارزان و با کیفت را از ما بخواهید، مطمئن باشید اگر یک بار قیمت های ما را در بازار مقایسه کنید،مشتری همیشگی ما میشوید.

تلفن تماس

09125401629 *09212136238 آقای موسوی

از طریق تلگرام و ایمو و سروش (09212136238)

 

 آدرس کارگاه : تهران - بهشت زهرا - باقر شهر - روستای دورسون آباد - کوچه مالک اشتر - کارگاه موسوی

آدرس سنگبری : تهران - بهشت زهرا - شهر سنگ - کوچه هشتم - سنگبری یزدان پناه - آقای موسوی

 



:: موضوعات مرتبط: نرده سنگی , ,
:: برچسب‌ها: فروش نرده سنگی قیمت صراحی سنگی فروش صراحی سنگی نرده سنگی تصاویر نرده سنگی طریقه نصب نرده سنگی صراحی تراس وبالکن طریقه نصب نرده سنگی روش نصب نرده سنگی راه پله روش نصب نرده سنگی روش نصب نرده بالکن روش نصب صراحی سنگی روش نصب صراحی در پله روش درست کردن چسب سنگ نرده سنگی بالکن نرده تراس مدل و عکس نرده صراحی قیمت نرده سنگی خرید نرده سنگی خرید عمده نرده سنگی نمونه نرده سنگی مدل نرده سنگی مدل صراحی سنگی قیمت نردهدسنگی قیمت نرده صراحی عکس نرده سنگی نرده صراحی نرده سنگی راه پله مدلهای نرده سنگی قیمت , نرده سنگی صراحی سنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 3021
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد